XXL DIARY: Gran Canaria, ijsjes & genieten

Vorige week was er eventjes geen fotodagboek, maar daarvoor had ik een heel goede reden. Ik was namelijk op vakantie! Vandaar nu foto’s van 2 weken. Ik heb geprobeerd om het artikel niet te lang te maken, dat zou ook maar saai zijn. Dus… ik geef jullie deze keer een kijkje op mijn vakantie!

Jeeej, inpakken voor Gran Canaria! Inpakken is niet mijn favoriete bezigheid, maar als je zwierige jurkjes, shortjes en luchtige topjes kan inpakken, dan is het al iets minder erg. Dit zijn drie dingen die ik meenam (alleen al de kleurencombinatie maakte me vrolijk, haha)

Ik had niet mijn beste dagen voordat we weg gingen… Maar lekker uitrusten is ook niet altijd zo verkeerd!

Schrijfblokjes mee voor op vakantie… Leuke combi weer, hihi. Deze heb ik overigens nauwelijks gebruikt, haha. Met Tim gebruiken we altijd notitieboekjes om de uitgaven op te schrijven, maar nu was ik natuurlijk met mijn ouders… De pennen zijn overigens wel gebruikt (hihi, ik heb veel sudoku puzzels gemaakt).

Leesvoer voor op vakantie. Da’s altijd fijn! Deze keer ging ik voor de Happinez, Yoga magazine, Quest psychologie, en de gewone Quest. Fijn dat ik ze in zo’n voordeelpakketje kon scoren, dat scheelde heel veel geld!

Het weekend voor vertrek maakte ik nog even deze muffins samen met Tim. Het lijkt heel wat, maar het was gewoon een mix waar je alleen water aan toe hoeft te voegen. Geen idee waarom, maar Tim vindt het geweldig. (ik niet, het voelt niet als ‘echt’ bakken en ze zijn nog minder lekkerder ook dan wanneer je een pakketje hebt waaraan je ook verse ingrediënten moet toevoegen, haha)

Ennn de koffer is ingepakt! Haha, het beertje moest mee van Tim omdat hij zelf niet mee kon. Dit is zijn vervanger.

Daar zijn we dan! Na een lange vlucht (maar The Big Bang Theory maakte hem aangenaam), kwamen we aan op de plaats van bestemming. Dit was mijn kamertje, lekker ruim voor in mijn eentje!  Wat een luxe, hihi. Zelfs met wastafel en een fijne grote kast.

Het appartementencomplex waar we zaten was Parque Paraiso II. We hadden buiten een heerlijk plekje om op ons bedje te liggen. Verder was alles ook wel gewoon goed (wel heel erg slecht onderhouden en erg ouderwets). Maar het was prima vertoeven! Als je op zoek bent naar een plekje om te verblijven in Playa del Inglees op Gran Canaria, dan zou ik je eerder Miramar aanraden, waar ik de vorige keer was. Goed, ik vond het allemaal prima hoor, maar wilde jullie toch eventjes deze tip geven! 😀

Beertje mocht ook in het zonnetje zitten.

En dit is eigenlijk wat ik voornamelijk heb gedaan deze vakantie. Lekker niksen! Ik heb verder nauwelijks foto’s gemaakt omdat ik vooral hiermee bezig ben geweest, haha. Ben in elk geval heerlijk uitgerust, heb heerlijk van de rust kunnen genieten!

En ja, het was heerlijk weer. Ik houd zo van het zonnetje 😀

Bij de Canary Lounge. Bij dit tentje had ik ook meerdere keren gezeten met Tim, dus het voelde wel weer vertrouwd, haha. Mooi uitzicht, lekker eten en lieve bediening! En ook niet onbelangrijk: internet! Haha.

Hierna was het een paar dagen wat minder mooi weer. We gingen naar Maspalomas om daar gewoon eventjes lekker rond te neuzen.

En ja… ik bereikte de 1000 followers!!! Wow! Hihi, dat was nog eens een leuke extra van deze vakantie. Hierdoor werd ik extra blij 😀

De dag hierna gingen we naar Las Palmas om te winkelen. Vind Las Palmas heel fijn om te winkelen. Het is helemaal niet zo groot, maar ze hebben er wel ontzettend leuke winkels. Ik ben deze keer erg goed geslaagd bij de Pull&Bear.

En ik at een frozen yoghurt. Dat vind ik zo onwijs lekker! Ze moeten ook zo’n tentje openen eigenlijk in Den Helder!

Lekker series kijken. Wel slecht op vakantie, maar ik vond het fijn dus deed ik het lekker toch.

En wat we niet wisten: er was carnaval op Gran Canaria. Precies deze dagen waren ze in ons plaatsje. Mijn papa en ik waren naar het hotel naast ons gegaan om te internetten (Hahaha, slecht eigenlijk :P) en toen we naar buiten kwamen zagen we dit. We keken eventjes heel gek op, maar dit bleek alleen maar een voorproefje te zijn van wat er de volgende dag nog komen ging…

De carnaval. Overal. Dronken. Mensen. Dronken mensen die overal (ja, echt overal) staan te plassen. Hoeveel (ook meisjes!!!) we niet hebben zien urineren midden op straat… Bah! Het stonk er ook overal naar. Het hele plaatsje was helemaal vol met van deze feest-wagens. Ik geloof zeker dat het een goed feestje was geweest, haha.

Met mama wachten op de bus die ons naar het vliegveld ging brengen. (met de crappy kwaliteit van een Blackberry camera :P)

Ik zette ook papa en mama nog eventjes op de foto. Op deze dag waren ze precies 27 jaar getrouwd! De foto is overigens gemaakt met mijn iPhone, dat zou je niet zeggen he 😀

En alweer terug in ons koude kikkerlandje. Helaas pindakaas! Maar toch is in mijn eigen bedje slapen ook wel fijn hoor.

Toen we thuis kwamen was ik onwijs moe, maar wel heel blij. Net een leuke vakantie achter de rug, maar ook blij om weer lekker thuis te zijn. Dubbel blij dus!

Deze twee leggings vond ik terug in mijn kast. Die heb ik destijds gekocht maar niet (of nauwelijks) gedragen. Ik vind ze wel heel erg tof, maar het is niks voor mij, haha!

Ooooh, dit was zo’n heerlijke bak fruit! Kiwi, aardbei, peer en appel (en banaan?). Heel erg lekker in elk geval!

Jeeej, ik ben een beetje bruin! Leuk is dat altijd, als je bruin bent staat alles net even iets leuker.

Mijn outfit van donderdag!

En de details van mijn nieuwe shirtje. Een shoplog van mijn vakantie zien jullie maandag! Ik heb weer eens een video opgenomen 😀

Dus dat waren mijn afgelopen 2 weken in foto’s! Ik denk niet dat het nodig is om te zeggen dat ik van deze weken heb genoten? 😀 Komende week wordt weer een lekker normale week, wel een beetje druk, maar soms is dat juist fijn! Hoe waren jullie afgelopen weken?

DELEN:

34 reacties

1. Kelly Caresse 2 maart 2013 / 07:54

Wat een geweldige xxl diary lisanne! Zo te zien heb je een super vakantie gehad! Ah dat beertje is zo super schattig haha! Mm frozen yoghurt! Nu wil ik ook naar de zon haha!

2. LounaBeauty 2 maart 2013 / 08:05

Leukkkkkkkk!! <3 heerlijk dagboek. 🙂 Wil ook wel even lekker naar de zon zeg! haha.
    Leuke outfit ook aan op donderdag zeg. Heel leuk!

3. Yara 2 maart 2013 / 08:14

Gran Canaria, heerlijk! En die fruitsalade, oeh la la! Gefeliciteerd met de 1000 volgers, ga zo door! Xx

4. MySuperSweetLife 2 maart 2013 / 08:34

Gefeliciteerd met je 1000 volgers! Wat lekker om heerlijk een weekje uit te rusten in de zon!!! Mooie foto`s! Die outfit van donderdag is erg mooi!
    Liefs

5. Hester 2 maart 2013 / 09:07

Leuk fotodagboek! Gran Canaria klinkt weer eens fijn, maarja, wat wil je met ZON, haha! En je bent inderdaad een beetje bruin geworden volgens mij, leuk aandenken!
    Het is trouwens ‘vindt’ in de zin ‘Geen idee waarom, maar Tim vind het geweldig.’ (bij de cupcakes/muffins)

6. Daphne 2 maart 2013 / 09:19

Wat lekker een weekje gran canaria! Daar ben ik een paar jaar terug ook met mijn gezin geweest 🙂 En fijn voelt dat hè, als je een beetje bruin bent. Staat alles inderdaad meteen een stuk mooier!

7. Marianne 2 maart 2013 / 09:28

Oh heerlijk de zon! Wat leuk zo’n kijkje in jouw vakantie:) wel weer wennen nu zeker aan het nederlandse weer:( als ik dit zie wil ik ook! haha

8. Chantal 2 maart 2013 / 09:37

Oh wauw, die vakantiefoto’s: jaloerss! Leuke diary weer, Lisan!

9. Anna 2 maart 2013 / 10:18

Heerlijk he, een weekje naar de zon 🙂 Ik heb ook vooral niks gedaan en geshopt, twee weken geleden! Ben benieuwd naar je aankopen.

10. Janneke 2 maart 2013 / 10:28

Jalooeeers! Wat lijk je op je vader trouwens :)!

11. Stephanie 2 maart 2013 / 10:58

Hele leuke foto’s! Je vakantie ziet er heerlijk uit, stiekem ben/was ik erg jaloers.

12. Wendy 2 maart 2013 / 11:15

Heerlijk een vakantie naar de zon. Genieten! Leuk foto overzicht.

13. Lianne 2 maart 2013 / 11:30

Hoezo niet te lang maken want dan wordt het saai? Ben je gek, je fotodagboeken zijn juist superleuk!

14. Jennifer 2 maart 2013 / 12:09

Oh, heerlijk dat jij zo vaak op vakantie gaat! Als ik niet snel een bijbaantje vind dan zit dat er voor mij dit jaar helemaal niet in! 🙁 Maar dit jaar krijgen we gewoon een fantastische zomer in Nederland (haha, sure…) dus dan is het niet zo’n ramp … :’)

15. Ise 2 maart 2013 / 12:26

Oh wat lekker zo even naar de zon! Hopen dat ‘ie in Nederland ook snel komt 🙂

16. Lieke 2 maart 2013 / 12:45

Leuke foto’s allemaal! En gefeliciteerd met de 1000 followers 😀

17. Nancy 2 maart 2013 / 16:10

Leuke foto’s! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad 🙂 Ben benieuwd naar de shoplog maandag 😀

18. Manon 2 maart 2013 / 17:25

Superleuke post! 🙂
    Krijg helemaal zin in vakantie van jou zonnige foto’s.
    Hoop dat je inderdaad een super vakantie heb gehad, het is je gegund!

19. Ilse 2 maart 2013 / 23:06

Dat ziet er uit als een heerlijke vakantie en je hebt een mooi kleurtje. Geef je vast een happy gevoel om al die leuke foto’s terug te kijken. 🙂

20. Simone 3 maart 2013 / 11:24

Heerlijk de zon opzoeken wanneer het hier koud is!

21. Ellen 3 maart 2013 / 16:05

Super leuk! Ik wil ook wel in de zon liggen, haha

22. annouska 3 maart 2013 / 21:54

Gefeliciteerd met je volgers.

Volgens mij heb je een onwijs lekkere vakantie gehad!!

23. Meiryems 4 maart 2013 / 18:14

Wat heb je leuke ouders. Ik bedenk me na het zien van jouw foto’s dat ik ook nog steeds de Hapinezz moet gaan lezen… *wacht al een maand op me*

24. Esmée 5 maart 2013 / 11:41

Ik vind je outfit van donderdag echt hartstikke leuk, je hebt je nieuwe top meteen goed gecombineerd 🙂 Jaloeeers, lekker op vakantie, maar het is je zeker gegund!